Tuesday, June 16, 2009

DUA HATI [PYAN DAN ANNA]

"Selamat Pengantin Baru"
"Selamat Berbahgia"
"Selamat Ke Anak Cucu"
"Semoga Berkekalan"

Aku xpasti le lagu tu lirik dia betul ke x..aku main hentam ikut suke jari aku nk type jer sebab blog ni aku yang punyer.. bukan "Man Belon" yang punye ok! wakaka apa le pekdahnye aku msukkan nama Man Belon lak ni..ehehehhe

Sepasang lagi member opis aku da nikah, da kawin, da tukar status, da ada tanggungjawab, da berbahagia, da rase nikmat rumahtangga, dan segala-galanya lah yang xleh nak aku gambarkan kat sini..

Sape lak kan yang kawin tu kan? ahaha sape lagi kalo bukan pasangan secocok si Pyan ngn Anna.. sorang selatan tanahair ( da jadi org KL da yer ), sorang lagi orang Rosli Dhobi ( paham ker? org srawak le tu yang ada kamek kitak sinun tu ).. Dorang dinikahkan pada 1 Mei 2009 ( bersamaan Hari Pekerja Sedunia ). Pandai korang pilih tarikh kan? Hari Pekerja jadi hari bersejarah korang la yerk..

Dengar2nye dengan skali lafaz je, Anna sah menjadi hak milik kekal Pyan.. huhuhu Pyan, tak sangka lak ko kawin jugak akhirnye. Bukan ko playboy ker ( upsss terlebey sudah ). Aku doakan le hubungan korang akan kekal hingga ke akhir hayat dan jaga lah hubungan tu dengan sebaik mungkin dan jadilah suami yang soleh dan isteri yang solehah.. Aku rase permulaan cinta dorang ni dari PICC la..hurm, betul ke PICC ni medan mencari jodoh? I think so...

Majlis perkahwinan diadakan di Kg. Sungai Lumut, Kuching Sarawak pada 1 & 2 Mei dan katanya majlis disambut dengan meriah kerana penuh dengan adat masyarakat Sarawak.
Antara teman-teman yang hadir ialah Izat, Aida, Yusli, Nisa, Cik Nuurul, Pn. Kay, Ecah & Tam.
Mintak maaf banyak2 le Pyan sebab ramai daripada kitorang xdpt nk dtg hadirkan diri sebab flight da terlepas ( alasan )..ehehehe faktor masa dan jarak le yang menyebab kan kitorang xdapat nak sama-sama memeriahkan majlis..

So? Lepas ni apa lak perancangan ko?
Dapat anak cepat2, insyaAllah akan bertambah le rezeki ko nanti.
Amiiinnnnnnn.....


"Semoga kekal ke akhir hayat..aminnnn"


Apa yang ko pandang tu Anna?



Hitam & Putih tema majlis


Majlis potong kek


Bagai pinang dibelah-belah


"Menjeling-menjeling kubertentang,mata kita sama memandang", chewah agaknye tu yg Anna tgh ckp kat Pyan



Ni le salah satu adat melayu Sarawak



Pasangan pengantin bersama kawan baik yang bakal jadi ibu & ayah

No comments:

Post a Comment