Wednesday, November 16, 2011

DUNIA HANYA LAKONAN

Selalu dengarkan orang kata dunia ini hanyalah satu lakonan dan kita adalah pelakonnya. 

Memang betul pun ayat tu sebab kat sekeliling kita ni, termasuk diri kita sendiri sebenarnya berlakon dan terlalu hipokrit. Menipu sana sini, buat baik dengan sengaja supaya diri tu nampak baik la sangat-sangat.

Tapikan, kalau dah selalu sangat BERLAKON, orang lain akan tau jugak LAKONAN yang tak menjadi tu.

Aku dah kerap sangat dikelilingi orang yang suka berLAKON dan SENGAJA mintak SIMPATI supaya orang lain KESIANKAN dia.

Mungkin orang lain boleh la nak bersimpati, tapi bagi aku..

" AKU TAU LAKONAN KAU & TAK AKAN SESEKALI AKU SIMPATI DENGAN LAKONAN KAU"

Kataku : Sabar Manusia Ada Batasnya

1 comment:

  1. aku juga tau lakonan kau!
    aku benci kau!

    utk org lain ya :)

    ReplyDelete