Wednesday, December 28, 2011

AKU TAK KENAL KAU

Pelik pulak dengan manusia-manusia yang aneh ni kan? Berchatting kat FB, tetiba lak nak bermanja-manja..
Peliss lah..mula-mula tanya dah makan ke belum..Bila jawab belum makan, dia tanya pulak kenapa tak makan? Ermmm bila balas kata malas nak makan, then boleh pulak dia nak suapkan aku makan kalau aku tak nak makan. Siap kata nak masakkan khas dan suap-suapkan kat mulut aku.

Erkkkk...mintak maap..kita kenal cuma kat FB je..tak pernah berjumpa dan tak pernah sama sekali nak berbual mesra.. Tapi berani pulak nak berchatting menggedik macam tu..

Aku bukan jenis manusia yang menggatal macam lelaki lain..

Kataku : Suka wanita manja, bukan gedik

4 comments:

  1. macam2 kan, kalau dilayan makin la menjadi ye tak?. hehe

    ReplyDelete
  2. btol tu kak JS..klo lyan lebih2 nnti lain plak jadinya..

    ReplyDelete
  3. ahahha..ade secret admire la bff i nie..=))

    ReplyDelete
  4. hik3..mungkinkah Cinta Mukabuku tu wujud..? huhu :p

    ReplyDelete