Monday, December 19, 2011

PERLI MEMERLI

Perli memerli dah menjadi adat dalam masyarakat. Tak kiralah masyarakat Malaysia atau orang luar negara ( feeling mcm pernah duduk oversea pulak ).

Mungkin ada orang yang jadikan perbuatan perli memerli ni sebagai hobi..mungkin..itu tanggapan aku..

Tak semua orang suka diperli dan tak semua orang juga suka memerli..

Kalau aku, lebih baik orang cakap terus terang dengan aku daripada sibuk-sibuk teraburkan air liur untuk memerli aku.. aku tak layan dengan orang yang suka memerli sebab orang yang suka memerli ni bermula dengan wujudnya sikap cemburu..cemburu yang tebal dalam hati dia yang busuk..

Orang yang suka memerli jugak sebenarnya tak berani nak bercakap terus terang. Hanya berani bermain dengan kata-kata sahaja.. Mungkin itu kekuatan yang ada dalam diri dia.. Siapa tahukan?

Kataku : Rumah oooo Rumah..

No comments:

Post a Comment