Sunday, March 18, 2012

BELON DI TENGAH PANAS 2012

Hari ni hari terakhir bagi Festival Belon Panas Antarabangsa 2012 di Presint 2, Putrajaya.

Aku sempat tengok jugak semalam. Gagah jugak pergi awal pagi. Duduk Putrajaya, kalau tak ambil kesempatan memang rugilah kan. Awal-awal pagi pun orang dah ramai. Masing-masing dengan kamera dan datang secara berkumpulan. Musim cuti sekolah, ibu bapa bawak anak-anak berjalan.

Seronok pulak tengok belon-belon panas yang ada. Lepak sekejap je untuk ambil gambar sebab jualan-jualan kat gerai tu kurang menarik perhatian.

Banyak belon yang dah terbang, nak ambik gambar belon-belon yang dah terbang memang tak sempat. Belon dah merata-rata. Banyak juga kereta dah berhenti tepi jalan sebab belon dah terbang rendah. Menarik sangat.









* gambar-gambar ni diedit sedikit supaya nampak lebih ceria

Kataku : 

Kalau tiap minggu ada acara kat Putrajaya, memang sesak je la jawabnya








2 comments:

  1. belon yg colour warna warni tu sgt cantik dan ceria !!!!! hiks

    ReplyDelete