Sunday, March 4, 2012

BILA JUMPA NIJA & FAMIE


Sekali sekala dapat jumpa dengan kawan-kawan zaman study, memang hilang rasa penat. Lepas balik dari Sunway Lagoon, lepak-lepak cari makan kat Sunway Pyramid dulu.

Lepas tu terus gerak ke Jusco AU Keramat sebab dah janji dengan Nija & Famie & anak-anak dia nak jumpa. Padahal Nija ni duk PD, aku kat Putrajaya. Selalunya kitorang lepak-lepak rumah dia je kalau datang PD, tapi kali ni boleh pulak jumpa kat KL kan? Hahahhaha..dah kebetulan masing-masing ada kt KL, so rancang untuk jumpa sementara Oii pun masih kat sini. Segera SMS Mardiana dan terang-terang kena marah dengan dia sebab tak ajak dia skali. Sorry Mar, ni semua last minute.

Borak-borak pasal kerja, pasal kawan-kawan, pasal anak-anak..Eh, anak-anak dia la, bukan anak-anak aku..Aku masih teruna.
Moment yang sangat seronok..

Nanti kitorang gi PD ea, kita BBQ.

..ini Ilman..Ilman tak takut orang
 ini abang..nama dia Irfan..Nija dapat tau dia pregnantkan Irfan masa kitorang holiday kat Miri..


Kataku : Seronok melayan anak kawan-kawan.

1 comment:

  1. ahai seronoknye ade cite pasal i.. tq u :))

    ReplyDelete