Thursday, May 3, 2012

MALAM INI DAN HARI ESOK DAN SIANG LUSA

Sengaja aku buat-buat lupa tarikh hari ni, esok, lusa dan tulat..

Sepatutnya malam ni aku bertolak ke Hatyai naik train dan esok jam 10.00 pagi aku sampai kat Thailand dan boleh berheppy-heppy dengan kengkawan.

Tapi...kita hanya mampu merancang, Allah yang tentukan semuanya.

Lepas kes bom mengebom kat Hatyai, segala perancangan di-cancel-kan dan esok, lusa dan tulat aku tetap berada kat bumi Malaysia dan menikmati kehidupan dalam keadaan yang aman damai.

Alhamdulillah, nampaknya walaupun tak jadi nak ber-holiday, aku ada aktiviti lain hujung minggu ni. 

Sabtu ni ada volley ball tournament anjuran Kelab Sukan Bukit Perdana, jadi pemain simpanan je lah. Tak nak over-over main ( mmg tak terer pun, so jgn nak prasan ), malam tu pulak InsyaAllah nak ke I-City sebab kawan dari Perak datang.

Ahadnya, gerak ke Kajang ( macam jauh je kan? ) untuk wedding kawan.

Malam tu, majlis kahwin Awal-Scha pulak.. Berfikir-fikir sama ada nak ada kat tempat kejadian ataupun tak..hehhehe

* matilah..boleh main ke tak Sabtu nanti ni..

* prewedd aku nanti pun nak buat macam ni ( pengsan )

Kataku :
Berangan je la

3 comments:

  1. naseb baek x jd g,,ha..
    kalo x xleh la g event2 penting 2 kt cni..eheh..:p

    ReplyDelete
  2. p lah selit masa wedding schawal tuh!!..kot2 lepas ni dapat tempiasnya..hehe.

    ReplyDelete
  3. wah...gambar terakhir tu bikin teruja tengok

    ReplyDelete