Friday, July 27, 2012

CHECK PERMOHONAN SPA


Menantikan buah yang tak gugur. Itulah keadaan aku sekarang ni bila aku check status pendaftaran permohonan jawatan kat laman web Suruhanjaya Perkhidmatan Awam ( SPA ).

Dah masuk tahun ke enam kerja gomen ni tapi masih tak diberi peluang untuk dipanggil temuduga bagi jawatan yang aku mohon mengikut kelulusan.

Tapi untuk tahun ni, bila aku check semula, haaa macam kat atas tu la jawapannya.

" tidak melepasi syarat-syarat semasa yang ditetapkan oleh Suruhanjaya "

Entah apa syarat semasa yang tak lepas tu tak tahulah kan..

Kawan lain dah nak habis bayar PTPTN dah sebab dapat jawatan yang selayaknya, aku ni gigit jari je lah..

Tunggu dan banyak-banyakkan berdoa..

Rezeki dari Allah..

Kataku :
Durian tak gugur lagi ni

2 comments:

jemarisuri said...

insyaallah ada rezeki suatu hari nti...sis pun sama tak dpt2 lg nk msk ke 41...hihi

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Ermmm, akak pun samee....berangan jer...huhuhu