Wednesday, August 29, 2012

RUMAH TAMAN SCIENTEX

Balik raya hari tu, sempat tengok-tengok rumah yang kakak aku beli. Pemaju janji siap akhir tahun ni, kemudian dapat info yang terpaksa ditangguhkan ke tahun 2013 tapi akhirnya rumah tu siap jugak dalam tahun ni.

Bagus pemaju kat Taman Scientex, Pasir Gudang ni. 

Niat asal dulu kan nak beli rumah kat sini jugak, tapi lepas pikir banyak kali, aku decided beli rumah kat Salak Tinggi je.


 memula tunjukkan nama jalan dulu.. Jalan Murai 3, jangan mulut bising macam murai sudah lah


ni deretan rumah-rumah berharga RM 80k..


tengah jalan-jalan, kena tahan dengan pakcik guard..nasib baik pakcik guard tu baik, borak-borak dengan dia


tingkat atas ada 3 bilik..walaupun tak besar tapi sekurang-kurangnya bakal menjadi aset untuk kakak aku


teruja tengok rumah ni, tapi harga? oooo tak mampoooo

Kataku :
Asyik-asyik cite pasal rumah je kan?

3 comments:

  1. cantiknya rumah..harga pun nampak berbaloi... semoga selamat semuanya

    ReplyDelete
  2. wut???80K?biarr betul?murahhhh tuh!seyes!seb baik le jauh....huhu.kat tganu ni teres 2 tgkt pn plg murah rm170 taw!huhu

    ReplyDelete