Saturday, October 20, 2012

DUA HATI [NIPPON DAN PASANGAN]

Sorang lagi kawan aku dah jadi suami orang.. Tahniah Nippon..tu nama timang-timangan dia masa zaman study dulu. First time jumpa dia masa kat Poly, kitorang dah cop dia budak bandar. Dengan dressing bagai, nampak sangat dia ni orang Kay Ell. 

Tu cerita 7 tahun lepas, sekarang ni tak sangka pulak dia dah kahwin dulu sebelum aku.. Ah tetiba plak kan? Dah sampai seru, kahwin lah terus.

Wedding Nippon berlangsung kat Dewan Centrum Setiawangsa. Tak susah pun nak cari dewan ni tapi masalah untuk park kereta sebab kawasan agak sempit.

Macam biasa, sampai-sampai je terus aku terjah ke meja kawan-kawan yang lain. Ni yang best bila majlis kahwin, dah jadi macam reunion plak. Bukan nak tengok pengantin, tapi sibuk borak dengan kawan-kawan. Majlis diadakan besar-besaran sebab majlis bersekali dengan adik Nippon. Kiranya ada 2 pengantin lah ni.

Ceria je muka pengantin bila nampak kitorang datang..cheh padahal memang dia happy sebab dia dah kahwin.. Ahhh celoteh banyak pun tak guna, jom layan gambar....

 bunga ni jugak yg glemer..kitorang? kabur je kt blakang tu


 waktu ni aku jadi mangsa kutukan..yelah, muka aku ensem tapi aku pekak..hahahha

 dpr'ians with bride and groom..never ending friendship

 puan nieja, puan mar dan cik anyss..she's single but not available


 write your wish on the block..aku lupe la apa wish aku pd pengantin..


she's my bestfriend..tempat bercerita..hehhe tapi ktorang msh tau batas masing2..

pengantin diabaikan, tetamu diutamakan..

kita gado ke anyss?why aksi kita macam tu skali?

Kataku :
Sekali lagi nak cakap " aku sayang kawan poli aku..true friends forever...."

1 comment: