Tuesday, May 28, 2013

INTERVIEW..OOO TEMUDUGA



Sakit kepala pikirkan nak interbiu nih.. Hurmm aku tak berharap aku, tapi aku cuba buat yang terbaik untuk diri aku sendiri dan demi masa depan aku..InsyaAllah..

Aku tau, calon-calon kat luar sana terlalu ramai dan kekosongan cuma berapa kerat je. Kebarangkalian untuk dapat tu, macam susah tapi ketentuan Allah sape yang tahu kan?

Esok kena datang interbiu kat SPA Putrajaya..ikut pengalaman kawan-kawan, kalau kat Putrajaya agak straight..haishhh...ikot rezeki lah..

Malas nak terlalu pikirkan atau nak teka apa yang panel akan tanyakan pada aku.
Nota-nota yang ada, aku cuba baca..terlalu over bersedia pun susah juga. Takut lain yang dibaca, lain yang ditanya..

Makin banyak dibaca, macam makin banyak benda yang kita tak tahu.. Itulah hakikatnya.




Kataku :
Alahai..asyik kena membaca je..

No comments:

Post a Comment