Monday, July 15, 2013

BUFFET RAMADHAN PICC 2013



Sempena bulan Ramadhan ni, ramai jugak yang mencari info pasal buffet Ramadhan. Kat PICC masih lagi teruskan Buffet Ramadhan dan sekali lagi Eden Catering mendapat mandat untuk menyediakan makanan. Dengan tema Ikan Air Tawar, harap-harap pengunjung berpuas hati dengan penyediaan makanan yang disediakan.

Kat bawah ni aku attachkan pamplet, segala maklumat ada dalam tu. Kalau nak buat tempahan, nombor telefon dan emel semua ada. Tinggal call sahaja.

Aku masih belum berkesempatan nak berbuka puasa kat Buffet Ramadhan Eden, cuma tengok-tengok dari luar je.


Kataku :
Tengah plan dengan member nak buka sama-sama

3 comments:

  1. bole thn jugak hrga dia..huhu

    ReplyDelete
  2. taun ni hrga dia up sket..mgkin sbb ikan air tawar tu kut..

    ReplyDelete
  3. mak dara dan keluarga dah pun berbuka puasa di sini pd puasa kedua haritu.. mmg terbaekk.. makanan banyak dan sedap2.. siap ada band lagi hehe

    ReplyDelete