Thursday, August 20, 2015

SAMBUTAN HARI RAYA - PENUTUP SYAWAL

Assalamualaikum,

Banyak sangat sambutan hari raya untuk tahun ini. Jadi, aku rangkumkan dalam satu entry sahaja. Layan gambar pun okay jugak. Gambar tak banyak diambil, mana yang ada saje lah.

SAMBUTAN HARI RAYA KPKK [31 JULAI 2015]

Sambutan diadakan pada 31 Julai 2015 di bahagian lobi. Setiap bahagian sediakan menu dan makanan masing-masing. Bahagian Khidmat Pengurusan sediakan main course dan jugak buah-buahan tempatan. 



 Last minute touch up. Orang-orang kuat BKP

 Suasana perkarangan lobi sebelum majlis berjalan. Aku statik kat gerai buah-buahan je.

Gigih kau menghias gerai dengan lampu liplap liplap bagai.

 Warga Seksyen Kewangan

Buah-buahan hampir habis.

Geng purple. Dorang tak berjanji, secara kebetulan.

 Close up sikit durian.

Hot item. Durian..

SAMBUTAN HARI RAYA JABATAN PERDANA MENTERI [05 OGOS 2015]

Sejak berpindah jabatan, aku memang tak minat nak pergi majlis sambutan hari raya JPM. Tapi, untuk tahun 2015 ni, nama naik pulak untuk membantu bahagian logistik bagi persiapan gerai. Nak tak nak, terpaksa pergi. Duty aku masa hari kejadian. So, pagi 05 Ogos tu dah bergerak awal ke PICC untuk tengok-tengok apa yang boleh dibantu.

Bila sampai je, semua dah ready. Tambahan lagi, gerai kitorang join sekali dengan Pejabat KSN dan JPA. Ada lagi a few jabatan yang join, tapi aku tak ambik tahu. Nak membantu pun, tak tahu dah nak bantu apa. So, apa lagi. Melilau lah aku keliling dewan tengok gerai-gerai orang lain. Pedulik apa aku kan.

Masa melilau kat luar dewan, nampak pulak booth Pusat Darah Negara. Jadi aku ambik peluang untuk derma darah. Alhamdulillah..semoga darah aku dapat memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan.














SAMBUTAN HARI RAYA BKP CGSO [14 OGOS 2015]

Ini adalah penutup jamuan raya. Majlis diadakan di dewan mesyuarat dan bersambung ke balkoni.

Setiap seksyen dikehendaki untuk sediakan menu masing-masing dan perlu menghias gerai sebab ada hadiah yang akan diberikan.

 Tema ala-ala rumah.



Kuih muih.









Notakaki:
Berat badan naik 4 kg. Bertabahlah nak turunkan balik berat tu.

1 comment: