Wednesday, September 16, 2009

APA ADA KAT BAWAH DAN ATAS MEJA AKU?


~ ni kat atas meja aku sebelah kanan = hp murah yang aku beli kat Low Yatt pada 12 September 2009 dengan harga RM +++.++ ~

~ buku hitam tu tersimpan no tepon orang2 penting dalam kerajaan. Buku nota lak untuk catitan penting kalau boss bagi arahan ~

~ koleksi bekas eclipse yang aku kumpul. Aku simpan dan letak kat situ sebab benda tu terlalu special bagi aku..ada kisah tersendiri ~


~ kotak A4 belah kanan tu banyak khazanah berharga..barangan cenderahati majlis-majlis yang ada kat PICC.. kotak sebelah kanan plak tempat letaknya recycle paper.aku tak suka membazir ~


~ plastik dan kotak sandal BATA..tahun ni beli sandal kat BATA je la..save bajet.. Kasut jogging warna coklat aku letak bawah meja jugak..Beg ijau hitam tu berisi barangan masam aku ( bantal busuk ). Sempena bulan Ramadhan ni, untuk tido2, aku bawak le bantal busuk ~


~ nak tak nak kena jugak beli sandal dari BATA.. tak pe lah, insyaAllah berkualiti ~



~ clorets tu beli kat 7-E kat Kuching..3 eclipse tu lak orang punya ~


~ beg oren tu berisi biskut raya. Beli dari member opis jer..Kasut coklat tu kasut ke dua wat pakai kat opis. Beli RM +++.++ kat The Mines, Serdang. Selipar jepun tu lak beli kat The Mines, Serdang gak dengan harga RM ++.++ ~

No comments:

Post a Comment