Monday, September 5, 2011

NIAT HATI MEMANG MURNI, TAPI....TERUS JADI SAKIT HATI



Seminggu selepas raya, aku pegi la jalan-jalan kat shopping mall area Pasir Gudang. Niat hati cuma nak berjalan-jalan sambil beli lah sikit-sikit barang-barang yang berkenan kat hati. Tengah berjalan tu, ternampak la pulak penimbang yang kena masukkan duit 20sen tu.
Hati ni da meronta-ronta nak timbang ni. Konon-kononnya berharap berat badan akan turun. Maklum la, sepanjang seminggu beraya di kampung, aku terpaksa jaga pemakanan hasil dari nasihat doktor.
hahahhaha...
sekali je bila naik kat penimbang, terus muka aku berubah jadi macam ni
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Mak aii... naik 4 kg?
Lepas ni memang aku kena diet semula la. Bukan sebab nak dapat body cantik, tapi takut kena marah dengan doktor..
So, lepas ni menu harian aku macam ni je lah..
|
|
|
|



Kataku : Kadar metabolisme rendah sangat kut. Makan terus jadi lemak..nasib badan la..

No comments:

Post a Comment