Thursday, September 22, 2011

YE..AKU UPLOAD GAMBAR MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA JPM

Kalau setakat bercerita panjang pastu tak ada bukti gambar, rasa cam tak meriah je blog kan? Ha, ni dia aku letakkan gambar-gambar Majlis Sambutan Hari Raya JPM. Tengok la gambar-gambar ni puas-puas (bagi yang nak tengok) sampai korang muntah hijau.. Kalau nak lagi baik, korang cuba muntah sampai kuar darah. Aku pernah cuba tapi tak berjaya.

Gerai Negeri Sembilan

Nampak tak bendera negeri Terengganu tu? Props utama dia adalah jala..

Gerai Sabah bha..Negeri Di Bawah Bayu

Gerai Pulau Pinang.. Simple aje kan? Tapi nice la daripada tak ada

Yang ni Bazar Ramadhan..huhuhu ni sebenarnya gerai air dan biskut raya

 Tu dia gerai negeri Kedah..Siap ada papan tanda

 Cantik kan? kan kan kan? Kata lah cantik..pelisss

 Teratak Mahsuri..Kalau Mahsuri nampak, menangis 7 hari 7 malam sebab nama dia diabadikan kat gerai ni


 Gerai Cik Siti Wan Kembang..Dorang tacap-tacap gerai last minute

 Negeri Perak Darul Redzuan.. Yang ala-ala pelamin anganku musnah tu..

 Negeri Melaka Bandaraya Bersejarah..Adoi buat pondok-pondok macam ni je ke?

 Biru kuning dah sah-sah negeri Perlis Indera Kayangan.. Non ado yang menarik

 Sape-sape yang tak pandai baca jawi, sila tengok tulisan rumi..Kalau dah ada tulisan jawi ni, sure lah negeri Johor ( saya..saya... )

 ..suka..suka..dan sangat suka..terlebih-lebih suka..

 ..Negeri Pahang Darul Makmur..Kalau tak silap gerai ni menang gerai terbaik...

 ...ye..aku nak tumpang bergambar dulu...sila jeles pada saya...

 Gerai Wilayah Persekutuan..Tak tahu apa motip letak gerbang besar-besar macam tu..

 ..PM dah mai...bagi laluan pelizzz..

 PM bersalam dengan kami .. aku ambik gambar, tak sempat nak hulur tangan bersalam

 Ohhh Kedah oohh negeriku..tidakkkkk..saya anak JOHOR...

 Muka orang kebulur...tak sabar nak makan..konon-konon nak mintak simpati..

Jejaka-jejaka single bersama gadis-gadis..opssss sorang tu da jadi mak orang...

 Negeri Sarawak..aku nak kek lapis tapi malangnya tak kesampaian..terus berangan nak terbang ke Kuching

Negeri Selangor mempromosikan masakan jawa...memang best..i like Jawa...

Gambar memang tak cantik sebab guna kamera BB aje.. Nak beli DSLR tak mampu..Tunggu duit jatuh dari langit saje lah.. Gambar-gambar ni kebanyakan aku ambik sebelum majlis bermula, so nampak la serba sedikit dekorasi gerai-gerai yang ada..

Kataku : Sangat suka sebab tahun ni tak perlu jaga gerai..(*-*)

No comments:

Post a Comment