Wednesday, April 22, 2015

BERITA GEMBIRA!!! APC 2014

Assalamualaikum...

Dapat berita gembira..


Nama tersenarai dalam penerima APC 2014. Apa APC tu? Anugerah Perkhidmatan Cemerlang nama penuhnya.


Tapi....


Cemerlang ke aku?


Aku anggaplah sebagai rezeki dari Allah. Tahun 2015 baru tahun ke 2 di jabatan ni tapi dalam perkhidmatan awam dah tahun ke 9.


Kawan-kawan lain yang tak tersenarai tu bukanlah tak cemerlang, dorang sama-sama cemerlang cuma tahun ni aku mewakili yang lain-lain.


InsyaAllah tahun depan dan tahun-tahun akan datang dorang pulak yang terima.


Anugerah ni adalah anugerah ke dua aku terima. First dulu masa APC 2009 di bawah jabatan sebelum ini. Tak sangka pulak dalam tempoh 9 tahun, dah dua kali dapat.


Bak kata member aku,


"nanti mintak tukar, masuk jabatan baru dapat APC lagi. Memang hidup kau kumpul APC je kan?"


Matlamat dalam perkhidmatan awam memang nak kumpul senarai APC sampai pencen.

Hahha..

Esok berlangsungnya majlis APC 2014 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Nanti aku update cerita majlis.

Okbai !!


Nota kaki:
Bahagian rezeki Allah dah tetapkan setiap orang


2 comments: