Sunday, October 23, 2011

MENGADA-NGADA





Semalam petang ada orang dengan baik hatinya belanja aku makan kat Ice Room, Bandar Baru Bangi. Bertemakan hijau, suasana restoran agak menarik. Bila dengar je Ice Room, aku bayangkan yang keadaan dalam restoran tu sejuk, tapi rupanya tidak (terlalu tinggi jangkauan aku kan?).

Nama dan gambar orang yang belanja tidak akan dimasukkan langsung sebab dia nak aku rahsiakan dari pengetahuan kawan-kawan (kelas...taraf artis)..Makan benda yang simple-simple je sebab aku baru nak kenal-kenal dengan restoran ni kan. Sebenarnya dah tahu lama kewujudakan Ice Room ni sebab kat Nilai pun dah ada bukak, cuma tak berkesempatan nak singgah dan menikmati makanan kat sini.

Aku makan Spagetti With Chicken Black Pepper, pesan jugak Tropical Fruits Ice Cream (tak sure nama sebetolnya), sekali dengan Apple with Asam Boi..Orang yang belanja tu pulak pesan Cheese Cake, dengan Strawberry Ice Cream dengan Mushroom Soup. 

Rasa makanan dia biasa-biasa je cuma istimewa pada ice cream saje. Boleh dicadangkan tempat ni untuk makan-makan lain kali sebab tempat selesa dan orang tak ramai.

Kataku : Jarang makan kat luar..diet ( katanya.. )


3 comments:

  1. tempat nampak macam ekslusif...org belanja mesti sedap...:)

    ReplyDelete
  2. kalau orang belanja...mesti semua nampak sedap...hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha...sure..org blnje kan..kna la ckp sdap...

    ReplyDelete