Monday, May 14, 2012

SEMUANYA HANCUR

Entry sebelum ni aku ada sibuk bercerita pasal Pertandingan Bola Tampar, pasal wedding member kat Kajang, pasal nak pergi I-City dan paling penting adalah berkaitan dengan Wedding Awal-Scha di PICC.

Antara banyak-banyak benda yang dirancang tu, cuma bola tampar je yang sempat aku join, yang lain-lain tu hancussss dan semuanya berpunca dari bola tampar jugak.

Kaki aku terseliuh a.k.a terkehel dan terpeleot.. dan berpunca daripada itu jugak, member dari Perak terpaksa mematah-balikkan perjalanan dia yang dah sampai kat Rawang sebab aku tak boleh nak berjalan.


Sakit..denyut-denyut..rasa macam patah je kaki ni, tapi Alhamdulillah doktor kata terseliuh biasa je. Ikut sejarah terseliuh ni, kaki kanan aku pernah terseliuh dalam tempoh 3-4 bulan yang lepas. Mungkin sebab 2x terseliuhnya, maka bengkak makin teruk dan lambat sangat nak susut. Dah cukup seminggu barulah bengkak reda sikit demi sikit.


Tiap malam tak lelap tidur sebab kaki rasa sengal-sengal dan tak boleh nak kena sejuk sangat.


I-City? - memang taklah dengan kaki yang tak boleh jalan..


Wedding kat Kajang? - pun memang tak jugak sebab tak kuasa nak berjalan macam siput


Wedding Awal-Scha? - dah hilang keterujaan dek melayan kaki yang sakit..terima kasih je lah.


Semua ada hikmahnya..time-time sakit ni tu je lah yang dapat aku fikirkan untuk sedapkan hati ni..hahahha


Keputusan bola tampar?


Tak payah tanya sebelum masing-masing kena penampar..hehhehehe


* dah macam kaki apa ntah 


Kataku :
Sekali sekala sakit, ok pe...

1 comment: