Wednesday, July 18, 2012

KO CUTI SEBAB APA?

Sebenarnya aku tak paham kenapa aku ambik cuti kelmarin ( 16 Julai )..

Bila orang tanya aku, aku sendiri pun tak dapat nak bagi jawapan yang tepat sebab aku tak tau sebab apa aku cuti.

Aku cuma rasa yang aku dah lama tak cuti ( kononnya..baru sebulan je kut )

Pastu aku ambik cuti sebab nak puaskan ati sendiri. Pastu bila dah cuti, aku plan nak ke Pavilion or Curve ( ahh tempat xmo kalah )..

Nak cari apa kat tempat macam tu? Apa lagi..cari mak ikan la..opsss jangan salah paham..

Memang tak la kan nak cari benda-benda merepek macam tu. Saje nak berjalan, redakan otak yang tengah berserabut nih..Lari dari hiruk pikuk ofis yang menyemakkan kepala hotak aku nih..


Tapi malangnya, sepanjang hari aku tidur dek terlayankan drama-drama kat TV..


Sia-sia cuti aku..


Buku TPM ni xde kaitan dengan entry ni


Kataku :
Memang selalu jadi macam tu

1 comment:

  1. Memang kadang2 tuh kita amik cuti sebab kit anak rehat je, no reason pun..eh!tapi bukankah rehat tuh pun reason?hehehe

    ReplyDelete