Tuesday, May 14, 2013

BUKU-BUKU DENGAN BB1M


Nak menghabiskan BB1M bukan senang, tambah-tambah lagi sejak dah keje ni kan. Aku jarang sangat nak membeli buku untuk bahan bacaan di waktu lapang.

Zaman sekolah dulu memang sangat gila pada buku, makin lama aku makin menjauh dengan buku dan sekarang aku cuba untuk dekatkan diri balik pada buku dan jadikan buku sebagai kawan baik..hahaha

Sebab nak habiskan baucer buku tu, so aku pergi ABA Book Centre kat Seksyen 17, Shah Alam nak beli buku rujukan untuk subjek BEL dengan harga  RM 29.00, nak cukupkan RM 50, aku ambik test pad dengan satu buku cerita.. Mampu?? Baca buku cerita tuh.

Tajuk buku tu Kontrol Histeria. Tengok tajuk buku pun dah teruja kan? Aku sambar je lah buku tu sebab nak cukupkan bayaran.

Tiga buku lain tu aku beli kat Popular AEON Equine.. Memang teringin sangat nak buku Doktor Umum – Tun Dr Mahathir tu. Yang 2 buku lagi aku main ambik je sebab minat dengan penulisan Dr HM Tuah - Komplikasi Jiwa Muslim. Buku Cendol Pulut Santan Lebih tu tulisan Dato’ Abd. Jalil Ali. Akak aku kata penulisan Dato’ best sebab santai. So aku beli je.

Nanti kalau dah settle baca buku-buku ni semua, aku cuba buat review. Haaa macam terror je kan?
Kataku :
Zaman skola dulu arwah abah sangat tegas..wajib baca buku sebelum tido

3 comments:

  1. Same la, buku dah byk kt uma skang, mula2 beli guna BB1M, pastu g beli kt Big Bad Wolf lg..x terbaca, byk sgt dah buku..
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. js pun teringin nk dr M tu...lum terbeli lagik...hehe..

    ReplyDelete
  3. Teena Tna - thanks for visiting my blog..
    JS - haa mmg da lma nak bli, akhirnya dpt gak..tp xstart bca lg..

    ReplyDelete