Friday, June 13, 2014

DUA HATI [SELESAI SUDAH MEREKA]

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Mereka dah bernikah, anda bila lagi? Ececeh..soklan untuk diri sendiri yang rasa-rasanya tak boleh nak aku jawab. Jodoh pertemuan semua Allah tentukan. Klise sangat jawapan.

31 Mei - majlis resepsi Azizi & pasangan di Air Hitam, Batu Pahat. Aku tak dapat datang sebab... entah.. aku pun tak tau sebab apa aku tak datang majlis dia. Yang pastinya aku dah pergi masa kat belah perempuan. Majlis perempuan buat kat Ipoh. So, takde lah rasa bersalah kalau tak pergi yang belah lelaki kan??

 gambo-gambo ehsan dari grup whatsapp

07 Jun - Majlis perkahwinan Shazlin dan pasangan kat Kg. Sungai Raya, Pasir Panjang Port Dickson. Yang ni aku pergi tapi sayangnya tak sempat nak bergambar dengan pengantin sebab aku kena balik Salak Tinggi secepat mungkin. Sempat lagi meronda PD, jenguk rumah sewa lama masa study kat Poli PD dan tengok pantai. Ish kena plan bercuti kat PD nih.


Ucapan aku untuk mereka, "selamat berbahagia bersama pasangan masing-masing dan semoga Allah SWT merahmati rumahtangga yang dibina"..Amin!!!

Kataku :
Lepas ni ada bulan September, Oktober, November..

No comments:

Post a Comment