Wednesday, January 14, 2015

DIP N DIP, THE CURVE

Assalamualaikum...

Sape2 penggemar coklat boleh cuba makan kat Dip n Dip. Kaya dengan coklat dan harga nya pun boleh tahan (mahal). Menu-menu semua berasaskan coklat. So, paham2 lah ye.. Dessert je kesemuanya.

Aku try dekat The Curve, Damansara (ada kt tempat lain ke?)

Ini first time nak try, tak tau lagi sama ada ok atau tak..

Sebenarnya aku bukan lah penggila coklat pun. Kire nya kalau ada, aku makan..Kalau takde, takde masalah..takde sampai kena sawan babi, kuar buih kat mulut ke apa ke kan..

Lokasi nya adalah :

No. 1B-2, First Floor (link to e@Curve)
The Curve Mall, Damansara

Kalau nak datang, jangan lah datang hari cuti..memang kempunan lah kau nak merasa sebab orang queue panjang. Aku pergi hari Isnin, so boleh bersenang lenang masuk tanpa gangguan orang ramai.

 nampak tak betapa lengangnya tempat ni..tu lah kelebihan kalau datang time orang lain tengah sibuk membanting tulang bekerja di opis.. kita plak berjoli2 perabiskan duit

deko-dekonya merah..merah lambang cinta..kepala hotak kau..



memula tengok menu rasa macam nak terkam semua benda..nampak tu sedap..nampak ni sedap..nafsu syaitannirrojim sangat

 lupa lah apa nama minuman tu..yang penting base dia adalah coklat..yang dalam pinggan tu Tripple Chocolate Crepe.. aku gelarkannya lempeng disimbah coklat.. aku order gak Fettuccini Crepe tapi tak sempat nak ambik gambo sebab tekak dah memanggil untuk diisi..

 cokelat2 bercorak tu menempel2 di bibir bila aku minum..nasib baik takde misai macam Datuk K, kalau tak , kompem tersangkut2..



habis melantak, aku buat kiraan berapa bil yang perlu aku bayar..and totalnya adalah RM80.00 ++ (tak ingat total sebenar)..

Macam aku cakap, aku bukan penggemar coklat.. habis makan je kepala rasa pening2..terus terdiam..adakah tetiba aku kena kencing manis?? *drama 

Nota kaki:
Maybe tersalah pilih menu..sume benda kau nak yang coklat melimpah2 kan..gile!!!

2 comments:

  1. banyak kali plan nak pi tapi tak jadi jadi lagi. kalo pegi maybe order one or two then usung kawan berempat ke bleh share share hehehe.. mahal tu sbenarnya kan huurm..

    ReplyDelete
  2. memang ramai time weekend, k lily dah terkena 2 kali dah kat dip2 the curve ni, beratur panjang sungguh

    ReplyDelete