Tuesday, August 2, 2016

FENDIxKL | TAMAN TASIK TITIWANGSA

Assalamualaikum...

KL banyak je tempat best untuk cuci mata, tapi cuma kita ni malas je nak jelajah sebab rasa terlalu dekat dan malas nak jalan dalam negara sendiri. Sibuk-sibuk pergi jalan sampai ke Korea tu apa pasal?

Aku ada misi sendiri. Nak menjelajah KL dan abadikan gambar di tempat-tempat menarik yang aku singgah. Bila lagi nak bergambar dan simpan gambar sebagai kenangan kan? Mana tahu lepas ni aku bertukar di luar kawasan Lembah Klang, sah-sah tak ada masa nak jalan-jalan di KL. Baik aku gunakan kesempatan yang masih ada.

Last week aku ke Taman Tasik Titiwangsa. Perancangan awal nak ke Heli Lounge di Menara KH tapi oleh sebab cuaca tak berapa nak ok dan matahari tak berapa nak nampak, rasanya bukan masa yang sesuai untuk melepak-lepak di Heli Lounge tu. Pilihan seterusnya adalah Tasik Titiwangsa. Sebelum ni pernah juga sampai ke sini. Rasanya ini kali ke tiga aku jejakkan kaki ke taman ni.

Sekadar nak melepak-lepak, dating, beriadah atau nak berjogging, tempat ni memang sesuai. Besar juga kawasannya. Boleh try water ball tapi aku tak try pun.





3 comments: