Thursday, September 25, 2014

DUA HATI [OII DAN PASANGAN]

Assalamualaikum...

Berjaya jugak aku drive ke Ipoh sendirian walaupun si pengantin risau benor kalau aku sesat. Zaman teknologi ni macam-macam ada. Dah tengok kat Google Map jalan-jalan yang nak kena lalu. So Alhamdulillah selamat sampai tempat yang nak dituju. Bila dah masuk Ipoh tu, aku gune WAZE pulak untuk ke dewan majlis.

Majlis resepsi kat Manjoi. Tak ingat nama dewannya tapi bersebelahan MYDIN Manjoi.

Selamat Pengantin Baru Nash & Ina. Tak sempat nak bagi hadiah kawin.. 



azizi & wife dan pengantin


luqman sefamili dan pengantin


shida & husband dan pengantin lelaki


kitorang semua dengan pengantin..ok2 aku mengaku aku sorang je yang single..

Nota kaki :
Aku nak pergi Teluk Intan pulak lepas ni.. Aritu pegi tapi ujan lebat sangat.. tak menikmati suasana Teluk Intan

No comments:

Post a Comment