Monday, January 9, 2012

SINGAPORE PULAK?

holiday ke Langkawi pun tak lepas lagi, ni dah sibuk-sibuk join grup ke Singapore..
memang sengaja cari nahas..kalau mak tahu, confirm kena bebel..

huarghhhhhh...sebenarnya kawan-kawan Indo sekarang tengah holiday kat Singapore dari 09 - 12 Januari ni..dia dah offer join sekali holiday tu tapi aku terpaksa tolak sebab 13 Januari dah nak bertolak ke Langkawi..

tak sangka plak kawan-kawan sini pulak yang ajak..ish memang teringin sangat nak ke Singapore tu. maklumlah, dah dari kecik duduk kat Johor tapi tak pernah nak jejakkan kaki kat negara seberang tambak tu.

bila dah duduk dan kerja kat Putrajaya ni baru teringin nak pergi pulak..
drive pulak tu dari sini ke JB, baru lah advanture.. then ambik pakej masuk Singapore..heaven kan..
memang ni lah masanya aku ikat perut untuk kurus ( ayat sedapkan hati )

kalaulah member-member indo tau yang aku nak gi Singapore, maunya kena cincang 800 kerat..hahahhaha

 hasil cedukan dari BBM Antionus Aris Sugi Hartono..aku jeles okay

hasil curian dari BBM Yen Anwar..u olls heppy2 la dulu kat Singapore tu ye..nanti gue menyusul

Kataku : Kadangkala suka bertindak tanpa berfikir

No comments:

Post a Comment