Tuesday, April 28, 2015

MAKAN MAKAN | BOAT NOODLE D'PULZE CYBERJAYA

Assalamualaikum...

Boat Noodle dah ada di D'Pulze, Cyberjaya..

Bila bukaknya aku pun tak tau. Mungkin dah lama, cuma aku je yang baru tau. Kesian kat aku.

Lepas majlis APC, aku ajak Yus lepak kat sini.

Balik rumah awal-awal pun bukan mendatangkan hasil kan? Baik jenjalan cuci mata lagi bagus.

Macam biasa, lepak sini wajiblah pekena noodle dia.





 Kiri | Suka sangat yang ni tapi rasa dia memang maha pedas..
Kanan | Masih fail nak mengingat nama menu.


Thai Tea dia memang best. Langgar pantang sebab minum ais. Boleh dimaafkanlah sebab sedap.

Senarai makanan yang di order pada hari kejadian.

Nota kaki:
Repeat lagi next time.

7 comments:

  1. boat noddle ni selalu dengar org cerita. sedap ke? kena ajak cc mona n kak hanis try ni. hehe. ke org dpt APC nak belanja? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikut selera saya mmg sedap sangat..hehhe..tapi lepas makan gatal muka...

      Delete
    2. nape pulak gatal muka? allergy ke?

      Delete
  2. pernah plan nak masuk kedai ni , sampai2 mak ai...beratur panjang nak masuk.kat dalam penuh lagi tu. cancel terus. lastnya masuk daiso lepas tu pecut ke kl makan nasi lemak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu..kna queue..tgh2 mkn tgk org dah tggu rmai kat pintu masuk.xboleh nak lepak lama2

      Delete
    2. jom esok date makan sini nak? ajak kak hanis sekali

      Delete