Monday, January 16, 2012

LAGENDA LANGKAWI PART III

HARI KETIGA ( 15 Januari 2012 )

Hari ketiga memang tak ada aktiviti yang dirancang sebab dah penat. Bangun agak lewat dan mandi-mandi untuk cari breakfast.

Flight balik pukul 3.25 petang, masih banyak masa yang ada. Isi masa dengan mengemas beg dan barang-barang. Telefon pemilik apartment dan mintak kebenaran untuk check out lewat sampai pukul 1.00 petang.

Dalam pukul 1.00, kitorang check out dan jalan-jalan sekita Langkawi sementara nak pergi airport. Kitorang nak cari laksa untuk makan tengahari tapi sayangnya kedai tutup. Tak pasti sama ada memang tutup atau kedai hanya buka pada waktu petang.

Puas pusing-pusing, terus pergi airport dan makan kat gerai luar airport selepas check in barang-barang. Menurut kata akak Firefly tu, kitorang rugi dalam 110kg untuk bagasi. Tak tahu pulak boleh pilih-pilih sebab masa book rasanya macam dah termasuk pakej. Tak apalah, nak buat macam mana sebab beg dan barang-barang memang tak banyak mana.











Tepat jam 3.25 petang, penerbangan berlepas. Sampai kat Subang dalam jam 4.00 petang. Rasa macam awal pulak sampai. Mungkin faktor cuaca agaknya yang menyebabkan penerbangan lancar. Terus ambil bajet taxi dan menuju ke Putrajaya. Teksi di caj RM 60.00 termasuk caj beg.

Tamat sudah percutian untuk kali ni.

Kataku : Sampai rumah kepala masih terawang awang




4 comments:

  1. seronok blk bercuti, mesti penat kan..hehe

    ReplyDelete
  2. saya yg kat sini pun belum berpeluang pegi island hoping...huhu.

    ReplyDelete
  3. kak JS - penat tu tp sronok..puas hliday
    lienanilaz - xpe, org dkat ble2 msa pn bole pegi...

    ReplyDelete
  4. seronoknye diaa..
    i dapat bace jek, nak komen xde mase la..bz sesgt..:((

    ReplyDelete